Helgen

Japp, nu är helgen över.. som vanligt, Varför känns det som att det är söndag mycket oftare än vad det känns som att det är fredag? hm.. knepigt!

Helgen har varit bra, tog det sjukt lugnt i fredags och tröck i mig så mycket naturgodis så jag trodde jag skulle spy på slutet.. sedan på lördag for jag och mami ner till sundsvall och shoppade lite (mycket..) kommer bilder sedan :)

Och såklart klarade jag inte av att sitta hemma två kvällar irad, så det blev utgång.. dock blev det bara jag och killarna, men det var lika roligt som vanligt.. slapp allt tjaffs och smågnäll som det kan vara när vi är tjejerna. mehe:p


Kvällen blev som sagt lyckad, eller ja.. bättre än föregående helger iaf =) fick saker sagda som jag verkligen behövde få ut, så nu mår jag mycket mycket bättre.. tänk vad några små ord kan få en människa att skina upp totalt :)

Idag blir det städning, pluggning och ätning(är så satans bakishungrig). Kanske inte de roligaste av saker, men sånt som behövs göras ibland ;p ikväll.. vad händer då? :)

image168
Bild sedan förra helgens utgång

Permalink Fest Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: camilla

dunken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback