komplicerat

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag vet inte heller vad jag ska känna eller vad jag ska tänka, eller vad jag ska fatta för beslut. Det känns tungt, allting känns en aning tungt nu. Mycket i skolan, konstant hungrig, försöker gå ner i vikt men det verkar vara en omöjlighet, vet inte vad jag vill med mitt kärleksliv, allting går i en neråtspiral. bajs också. Varför måste jag vara så velig? När man tittar på carrie så verkar det inte vara allt för tungt att bryta upp både förlovningar och förhållanden. Hon verkar läka efter bara några veckor, eller iaf inte ha så jäkla svårt med att bryta upp. Jag önskar att jag kunde vara lite mer så, pang på pannkakan, eller rakt på sak. Märks det att jag har nött satc hela helgen? :P

...Men carrie har äckligt svårt att släppa taget om big, dvs Hennes MrRight.. så då har vi väl kanske nånting gemensamt endå.

Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback