Ladda batterierna

Fy va jag har kännt mig trött och less och hängig på den senaste tiden (inkl nu). Antar att det beror på en rad olika saker, stressigt i skolan, bråk i förhållandet, mycket skitsnack överallt, less på den här tråkiga stan och alla tråkiga människor i den, less på att kliva upp tidigt på morgonen.. ja.. listan kan göras lång.

känns som att det bara har kommit en massa depp inlägg och djupingar ifrån mig nu på sista tiden, men jag måste verkligen skriva av mig för annars så blir alla knäppa tankar och ideer jag har kvar uppe i huvudet och till slut kommer jag ha så mycket där uppe så att huvudet exploderar! =)

Men jag ska försöka skärpa mig nu endå, har suttit hela kvällen (okej, halva) med samällskunskapen och det har väl fastnat rätt bra.. iaf de tre första sidorna, sista har jag inte riktigt tränat in. (intresseklubben antecknar)

Har insett att jag måste börja med någon form utav schema över mina dagar, för som det är nu så driver jag mest runt och vet inte vad jag håller på med eller orkar inte ta tag i grejer. Måste lägga ner mer tid per dag på pluggning så att jag slipper sitta kvällen före och tokplugga= dåliga resultat= angelica blir grinig.

Ne, ska plugga en stund till och sedan hoppa i säng, har redovisningen första lektionen imorn så måste vara någorlunda vaken då.. funderar på att kliva upp lite tidigare och träna lite extra.. eeeh, haha vi får se =) annars får jag helt enkelt köra med "luringen" då jag "lurar" upp mig ur sängen,eeheh


Inte långt kvar nu, peppapeppaaa!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback