långt

Japp, nu är det tordag, och idag åker jag! Måste bara somna först så att jag kan vakna,packa,stressa,duscha,äta,flyga! Det ska bli riktigt riktigt skönt att komma iväg! kanske inte den bästa tajmingen med gipsad arm men.. jag överlever,får ju iaf bada upp till naveln (vilket jag säkert kommer glömma och dyka i med hela armen!)


Det ska bli både skönt och jobbigt att komma bort från stan, men mest skönt! :) Är inne i en liten svacka då jag istortsätt är less på allt och alla här i stan (förutom min vapendragare elon70) hehe.,

Blir som sagt istortsätt ingen bloggning alls, om jag inte lyckas hitta en dator någonstans på hotellet. Kommer hem på torsdag 6/3 på kvällen. Dåni! Utgång elin???!

BYYYYYEE!!!


ps. det har börjat ramla bort lite grejer från gipset.. och jag är där och pillar hela tiden vilket leder till att det ramlar bort ännu mer.. undra om det är normalt?

ps2. Man får lätt beslutsångest och blir deppig när man gillar en kille men inte vet vad killen tycker (ellerhurelin?) .. sedan dämpas inte bekymren då kompisar går lös på killen man gillar!

menmen, nog tjatat om detta :) ha det så bra och sakna inte igäl er efter mig! ;)
ps3. det ovanstående gäller inte dig elin, du får gärna sakna igäl dig! begravning 22.00 torsdag då jag kommer hem? Tag med egen grogg? bratackhej!

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

oooh baby kommer sakna ihjäl dig =(
vem ska jag nu snacka skit med.... och få råd&tips och vem ska muntra upp mig?? bli inte föör brun sen blir det självklart PARTYYYY när du kommer heeeem! ringring så går vi utut :D PUSSSS

ps. håller ordning och reda i helgen ;) eftersom jag blir hemma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback