Måndag

Idag var en skön dag i skolan, hade en lektion så jag slutade redan kvart över nio, SKÖNT! dock råkade jag somna när jagkom hem och sov bort halva dan, men den andra halvan har jag varit rätt duktig på hitills..:p Jag har pluggat ganska så mycket samhällskunskap och hann med en sväng på stan med mamma också där jag fick endags linser (till utlandsresan,så krongligt med månadslinser då).

 Sedan fastnade jag och mamma framför solglasögonstället, mamma hittade ett par D&G som hon ville ha och jag fastnade för ett par jätte snygga Prada. Så nu blir det en liten övertalningsprocess när mammas man kommer hem. Kan ju alltid köra med att det är farligt med allt uv ljus i Spanien så vi behöver ett par bra solglasögon^^, vi får se hur bra det funkar.. annars kanske jag kan få honom till att betala hälften iaf=) mehe.

Nu ska jag iaf fortsätta vara duktig och plugga, sedan ska jag käka (pannkaka,MUMMA!) och sedan sätta mig och räkna ner dagarna tills vi åker.. inte långt kvar nu!

image151

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback