mobil krångel..




Känner mig så feg som inte vågar öppna smset enbart pga av vad för ord som formar sig inuti..
Jag är så jäkla töntig, det var ju jag som fick bollen i rullning och ville ha klara svar. Men nu när jag antagligen har fått det så är jag inte så säker på om det är vad jag vill längre. Varför kan det inte vara så som i det jag drömde tidigare idag..?
Dock är jag 110% säker på att det är inte vad som kommer stå där.. men man kan väl alltid hoppas?

image152


Sedan så kan jag dela med mig utav en liten hemlighet..
jag har nämligen hört att om man verkligen tror och önskar och hoppas på någonting så brukar det till slut så in.. och jag kan tänka mig att det till viss del kanske är sant, det har ju som sagt fungerat förut. Så starta önska och hoppas, nu på en gång ^^


ps. Är det inte bättre att ta tjuren vid hornen, rycka av plåstret på en gång så man slipper gå och gruva i sig? hm.. det känns endock som att det ibland är bättre att inte veta.. kanske "det man inte vet mår man inte dåligt av" fast, om det man får veta är bra så är det väl bättre att man vet än att man inte vet.. eller, ää jag bara svamlar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback