omöjligt

Blir lite snålt med inlägg framöver, dels pga av att jag sticker till Spanien på torsag en vecka=ingen dator
dels pga av att jag ramlat och slagit sönder halva min kropp är gipsad hela höger arm så jag har sjukt svårt att skriva på tanjentbordet och det går hemskt sakta dessutom!

Hur jag lyckades med att ramla så orkar jag inte gå in på nu för det är en lång historia och armen värker redan :P
men om jag säger såhär, genväg=senväg. OCH, jag lever!!! så alla rykten om att jag bröt nacken och dog kan gärna försvinna nu! =) sjukt tråkigt bara att jag är gipsad på armen eftersom jag hade sätt framemot att få bada och snorkla i spanien.. och solbrännan kommr väl inte bliden snyggaste..

Men som sagt, hur jag lyckades med det där får jag helt enkelt ta upp en annan gång.
Det visade sig iaf att detta var mitt oturshelg,då jag lyckades med detta (muskelfästet i knät fuckade sig, spricka i vänster axel,bröt högra handen) vilket alltså betyder att jag har samma rörelsekapacitet som en 90åring! TUMMEN UPP!

Dessutom lyckades jag att tappa bort telefonen (om nån hittar den, även fast ni tar telfonen,snälla kan ni lämna in kortet iaf?) har sjukt mycket sms som jag villha kvar som jag har sparat i flera år, plus alla kontakter som jag hade. hmppppppppppf. Ne den här helgen var ingenting för mig. paradisbadet.. hm, jaru. det var väl kul fram tills en viss punkt då allting brast och jag bara ville spy och grina (nej jag var nykter). Men det är som sagt en annan historia.. hemskt besviken och ledssen är jag över det iaf. hade förväntat mig lite mer om jag ska vara ärlig.. menmen, alla funkar inte som mig och ja, jag vet inte om respekten försvann då alkoholen kom in. aja skitsamma, det som har hänt har hänt.

 Och jag har faktiskt lärt mig ensak, man kan inte göra en massa saker ochinte räkna med konsekvenser utav detta, allt man gör kommer på någotsätt tillbaka till än någon gång i livet, kanske inte just nu men om 10/20/50 år. Man kommer inte undan, så är det bara. så man bör tänka två gånger innan man handlar eftersom synden alltid straffar sig.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback