onsdag kväll

Blir fullständigt galen, har städat hela mitt rum och rotat igenom alla lådor och väskor, men jag hittar inte de pappren som jag behöver (!!!!). jag blir tokig.behöver verkligen de pappren NU! aja.
sitter och kollar på girls at playboymansion, me lajkie!

image165

Imorgon tror jag dfet kommer bli en rätt skön dag, ska försöka få så mycket plugg som möjligt gjort, ska på bibblo och plugga där, för annars kan jag inte koncentrera mig (+ att dom har supergott fika där!)

Ska sedan bli så sjukt skönt med fredag sedan, extra plus på att vi börjar klockan tolv .. mmm=)
sedan ska jag ta en lugn helg, köpa massor med naturgodis och bara ligga i sängen och lata mig, det behövs för det var länge sedan sist!


image166
DÅLIGT SUGEN JAG BLIR PÅ NATURGODIS NU! =)
helt klart1000ggr godare än vanligt godis! ;p

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback