Ordning och reda

Jag har blivit väldigt slarvig på sista tiden och har insett att jag behöver någon form utav kalender eller liknande för att få ihop dagarna och planera hur pass mycket jag ska plugga, vart jag ska vara vid vissa tider och vilka dagar jag ska träna.

Så jag har ett tag letat efter den perfekta kalendern, jag tycker att de som finns att handla på stan är så tråkiga och opersonliga. Men sedan fick jag av en slump tag på hemsidan http://www.personligalmanacka.se/

Visst var det rätt mycket pengar för en almenacka då man kan hitta en för tredjedelens pris på stan. Men jag fastnade verkligen för dom och tyckte det var så smart att man kunde ändra i den som man ville, lägga in arbetsscheman, träningsscheman, vilka prov man har i veckan and so on!

Så jag klickade hem en=) Det blev en ljusrosa med vit text, my style! :)


Bilderna är klickbara :)

Permalink tankar & ideér Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback