Playa de amadores



image141
Ska iväg till Spanien vecka 9. Jag har varit i Spanien tidigare men aldrig i playa de amadores som jag ska till nu. Dock verkar det vara väldigt fint när man tittar på bilderna och VARMT lär det också vara :)

Det ska vara gångavstånd från där vi bor in till en större stad som heter Puerto Rico, och där ska det finnas en del partyställen och även shopping.. får dock se hur det blir med det eftersom jag åker med familjen, kan vara skönt med enbart sol och bad också! :)



image142

Någon som varit där och vet om det är ett bra ställe? Några speciella platser man inte får glömma att se? Affärer som borde besökas and so on?











Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hina

Hej läste från styleseach att du ska åka till playa del amadores? Har själv varit där och det va en stor besvikelse kan jag säga!
Långt till allt,för och shoppa och komma till nån stad är puerto rico närmast,men det blir ändå dyrt med taxi varje dag.
Det bästa är nog deras strand som är jätte fin och fräch! Men jag kan tänka mig att det är för kallt och bada nu,jag åkte runt april och det va fortfarande lite kyligt då.
Bodde på en hotell som heter Amadores och min kompis blev av med alla sina pengar på hotellet när vi va ute och shoppade,nån hade gjort inbrott på hennes rum,och vi misstänker dem som jobbar på hotellet,sen fick vi reda på att det inte bara va hon som blev av med sin pengar,ytan det va fler som bodde på detdära hotellet,så safty box är ett måste!
Åk hellre till playa del inglès,där finns det mycket shopping och fester! Det går och åka taxi dit och det är mycket bättre!
Va långt det blev :)¨
Maila mig om du har någon fråga,ha en tevlig semester!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback