Rosa jeans

Nämnde i ett tidigare inlägg om hur sugen jag var på ett par ljusrosa jeans till sommarn. Dock vill jag inte lägga ner allt för mycket pengar på dem då jag endast kommer att andvända dem under sommaren. Men nu hittade jag ett par som såg helt okej ut, och för bara 149kr! =)

De kommer från hms barnavdelning och ser ut såhär:
http://shop.hm.com/se/?action=viewcampaign606flash

nu sitter de inte allt för bra på modellen men med ett vitt slappt ribbat linne eller en vit tunika och vita pumps så skulle de se jätte söta ut! vill-ha!


Hittade även en del andra gobitar på hms barnavdelning, bla "skinnjackan" för 149:-
Den var väl inte i världsklass men för 149 kr så känns det nästintill som ett kap. Nu har jag redan köpt en i svart som jag nämnt tidigare, men skulle denna modell komma i brunt eller ev grått så kommer jag helt klart slå till! Dock är alla "stora" storlekar slut för tillfället.
http://shop.hm.com/se/?action=viewcampaign621season&section=4

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback