Shopping

Blev som sagt en hel del handlande i lördags, dock har jag som vanligt lagt i från mig kameran någonstans och hittar den inte, så har inte hunnit knäppa några bilder än så länge. Uppdaterar och lägger in dem sedan så fort som möjligt! :)

Detta inhandlades iaf:

♥ Röd vit rutig kjortav -?
 ♥ Blå vit rutig skjorta -?
♥ Tjocktröja -carlings
♥ Svart ribbat linne - zoul
♥ Vitt båtringat linne - zara
♥ Svart t-shirt/linne med urringning i ryggen - zoul
♥ Röd träningströja- Espirit
__________

♥två pack med leggings - hm
♥väska- hm
♥Skinnjacka- cubus
♥skrivblock- lagerhouse

Allting över sträcket fyndade jag på min nya favorit second hand affär i svall, sammanlagdsumma? 129 kr ;)


Mest nöjd är jag endock över att jag äntligen har handlat en skinnjacka, någonting som jag har tjatat om att jag ska göra i flera år nu, men aldrig orkat lägga ner pengar på. Andledningen till att jag slog till nu var nog (förutom att den var jäkligt snygg) pga av att jag hade så pass mycket pengar kvar på mitt presentkort på cubus så jag behövde nästan inte lägga mellan några pengar alls.. niiice =)

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback