Sjukligt trött

Idag är det som sagt torsdag och i vanliga fall brukar det innebära en rätt så skön dag iskolan med tanke på att vi slutar redan vid halv två. Detta hade varit extra skönt idag eftersom jag är så fruktansvärt trött och slut i kroppen. Bråk,pluggning och lite sömn = ingen bra kombination. MEN, så klart så måste vi ju gå och lyssna  på nån jäkla föreläsning efter skoltid med samhällskunskapen, totalt jäkla meningslöst tycker jag. Är nu i valet eller kvalet på att sjukanmäla mig och bara krypa ner i sängen, men med tanke på att jag skippade igår så känns det lite halv tveksamt.. dessutom har jag ju redan klarat den värsta biten, dvs kom upp imorse och gick på första lektionen.

Nu har vi dock hål fram tills klockan tolv och då har vi engelska. Och på engelskan så ska jag hålla ett tal inför hela klassen i cirkus 4 minuter.. som jag inte alls kan eftersom jag helt enkelt inte hade tid att träna på det igår, så det bästa vore omjag helt enkelt satt mig och tränade på provet nu i ungefär två timmar..men min kropp säger åt mig att stanna kvar i sängen, stänga av datorn och släcka alla lampor och sova.

åååh. fy varför måste det vara så jobbigt.
tack gode gud att vi har sovmorgon till 12 imorgon iaf, annars vet jag inte hur jag hade överlevt! :)

image147

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback