Snygg klocka

Jag har länge varit på jakt efter den perfekta klockan, den ska inte vara för liten, inte för stor, inte för feminim, inte för maskulin, inte för tjockt band, inte för smalt band.. and so on.. Har hittat flera snygga klockor men det har alltid varit någonting som inte duger.

Inhandlade ju två klockor senast jag var i birsta, men ingen av dem var "den", utan det var mer för att jag kände att jag behövde ha en klocka att andvända fram tills att jag hittar den perfekta. Och gissa vad, nu tror jag att jag har hittat den!
Eller jag hittade flera jätte fina klockor på denna hemsida men det var speciellt en som verkligen föll mig i smaken.

image124




image127

Vilken tycker ni är snyggast? Jag kan tänka mig att
den som är formad som en tärning skulle vara väldigt
söt att ha runt halsen, men ska jag väl köpa en så pass dyr
klocka som jag antagligen kommeren väldigt lång tid framöver
(om jag inte tappar bort den..) så tänker jag nog köpa en mer
klassisk som aldrig blir omodern :
)

www.mrsh.se

Permalink mode/musik Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Tycker den första var snyggast, den på den största bilden alltså! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback