Tisdag kväll



Redan är det tisdag, och bara två dagar kvar tills vi åker, SKÖÖÖNT!! =) ska bli så härligt att komma bort ett tag från allt här hemma. Idag hade vi matteprov men pga av att jag knappt kan röra handen så fick jag skjuta upp mitt prov tills dess att gipset är borta... inte mig emot då jag inte kände mig speciellt förberedd!

Ikväll blir det pluggning på svenskan och såklart gossipgirl. :)

Btw, hittade världens sötaste klänning som jag blev sugen att köpa, dock skulle jag velat ha den ca 7cm kortare.. men det kan inte vara allt för svårt att fixa om den nu inhandlas.. :)

image190
Rätt söt va?=) dock hade jag nog inte använt lila overknees till.. menmen :)

Dock blir det nog lugnt för mig på shoppingfronten framöver om jag inte hittar min telefonk.. hoppas verkligenverkligenverkligen att jag hittar den!!! har så mycket saker där som jag vill ha kvar, hmpf.. :(

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback