tråkig fredag

Jag har kännt mig rätt halv hängig hela dagen och hade även lite feber i morse. Mamma trodde det berodde på pga av hur stressig jag varit de senaste veckorna och för allt bråk som det har varit nu på slutet.. Men det känns bättre nu, det mesta har släppt efter prat igår och jag känner mig rätt lättad. Längtar så sjukt mycket tills jag får åka utomlans!


Ikväll blir det bara lugnt, sitter hemma hos pappa och har bunkrat upp med en massa glass och filtar. Är rätt sugen på att gå ut men jag tror inte jag skulle ha allt för roligt ute endå, är inte på ett sådant humör utan det är nog mer som så att jag tror jag ska missa någonting om jaginte går ut.image148

Men jag har faktiskt sjukt mycket att göra ikskolan och jag ligger efter så jag känner att jag måste priotera det lite också, sedan imorgon blir det eventuellt utgång, låter som det blir middag hos ak :) sedan visar det sig vart vi tar vägen!.. hoppas på en bra kväll iaf =)





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback