underbart

Visst är det underbart att bo i en liten stad där alla vet allting om alla, eller.. ah tror att dom vet allting om alla iaf?
Skitsnack är det bästa som finns, helst i enormt stora doser och fruktansvärt fördrivet <3. Synd bara att "what goes around comes around" och synd att du har en glappkäft lika stor som en jävla flodhäst! japp.

Igår var det lördag=utgång=totaltvärdelöst.

japp, det blev verkligen totalt fiasko för min del. Var i stortsätt spiknykter och på världens sämsta humör. Dels för att jaghamnade på en fest med äckligt folk som jag inte vill umgås med + mrmrmrmrmrmrmr u know who var där. = allt mitt party humör försvann och jag ville gå. så jag gick tillbaka till den andra festen själv, hade skittråkigt ochväntade på att de andra skulle höra av sig eller komma tillbaka, men nej och åter nej, inget utav detta inträffade.

Det enda jag fick var ett telefonsamtal om att daniel och allavetvemglappkäften var inne på ett rum och pratade (antagligen om mig eftersom jag senare fick ett sms av honom där han sa att han hade hört saker han inte var glad över) men såklart förnekar ju brudn allting och säger att dom bara pratade om kärlek, kärlek in my ass att dom gjorde. extra plus för att jag ringer honom, frågar varför han sitter med henne, han förnekar det (ljuger) och säger att han är i vardagsrummet, så jag ringer en av mina vänner ca 1 minut senare och frågar vart han är, då säger hon att han fortfarande är kvar i sovrummet med skitsnackarn. = LIER. = jag blir såå irriterad.

Andra roliga händelser under kvällen var väl bla att jag fick gå hem helt själv, ingen av mina vänner svarade när jag ringde ( förutom elin, tack och lov), mina killkompisar dissade mig för krogen, <3<3<3<3

+++ för att daniel sneakar in sig hos mina vänner och fjäskar sönder och kör med repliker som "jag gav henne 4 tusen i julklapp" "jag offrar allt för henne" "om jag är ute på fest och hon är hemma och vill att jag ska komma så går jag över hela stan för hennes skull" "jag släpper allt för henne" "jag bjuder alltid henne på allting" "hon säger aldrig att hon älskar mig" "jag är bra,hon är dålig" vilket säkerligen ledde till både ett och två "naaaaaaaaw" "åååååååååå" osv hos hans lyssnar skara (dvs mina kompisar). Underbart, fantastiskt, bra jobbat daniel! Hoppas du är nöjd nu när du i stortsätt fått alla att lyssna på hur underbar du är.

(sedan att du "glömmer" att berätta allt det där negativa om dig det spelar ju ingen roll, dom behöver ju inte veta att du jagat mig och en av mina kompisar, dragit ner mig i marken, slagit sönder en fönster ruta och hamnat i fyllecell, hotat att slå en av mina bästa killkompisar med baseballträ, skrikit åt mig när jag varit ledssen att jag är en jävla fitta och dum i huvudet, sagt åt dina kompisar att jag är så jobbig så att du är sugen att slå mig, följt efter mig när jag velat vara själv, suttit utanför min trapp en hel natt och vägrat gå, ljugit,ljugit och återigen ljugit.) Men somsagt, det är ju bara småsaker, så varför nämna det?

Som jag sa, what goes around comes around, vill du köra med öppna kort?
Visst,då gör vi det.

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

jag svarade när du ringde! ÄLSKA MIG!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback