Utgång

Det blev alltså utgång igår lördag, och precis som vanligt i den här stan så var det samma folk ute och samma slags fester och allting var helt enkelt samma samma samma. Är så less på att det är så hela tiden, men samtidigt är det ju grymt tråkigt att sitta hemma också (för man kan ju kaaanske missa nånting nångång).. men nu blir det utgång nästa helg pga av att det är klassfest, efter det tänker jag ta det lugnt.. (om det inte dyker upp nån toppen fest.. eeh)


Kom hem alldeles för sent eller tidigt kanske man ska säga, dessutom tog det 100 år att gå hem för att det var så halt. tur att jag fick sällskap hela vägen till dörren iaf så jag slapp gå själv
:)

Ikväll blir det antagligen pluggning på hög nivå, dock är jag sugen på allt förutom pluggning en bra film och nått nice att tugga på skulle inte vara helt fel! menmen, det visar sig.


+ på elin (fjanten) som man vet att man kan lita på
- på alla andra som är falska och vänder kappan efter vinden.

Permalink Angelica Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

hehehe =) gillar dig också tönten;>

Postat av: Anonym

HEJ, jag heter sofie malm och trycker på dina länkar varje dag för att du ska tjäna in slantar. hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback