Fredagkväll

Den här helgen är tredje irad som jag har en vithelg, och det är lika frustrerande som jag hade räknat med att det skulle vara. Jag är såså sugen att gå ut och dansa och parta! Men nästa helg, då äntligen :) Jag och Camilla har planerat i flera helger nu och fixat  så det kommer bli perfekt! Frågan är bara vad man ska ta på sig för någonting.. funderar nog på jeans endå, skönast så om man ska gå nånting, och så mina nya svarta stövlar
som går över knäna. hm.. får fundera!

Ikväll tar jag det bara överdrivet lugnt, sitter nerhasad i soffan och frossar lite godis och halvkollar
på letsdance samtidigt som jag sitter och söker efter den perfekta kjolen på ebay
=)

image93
Gillade den här klänningen/kjolen. Kanske man ska ta och tvinga mamma att försöka sy en liknande åt mig? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

FUCKU, ni ska alltid glömma bort MIG! jag har också planerat nästa helg.......=(

Postat av: CAMILLA!

jasådu, jag ser att vi kommer ha likadana stövlar i helgen, bah =D fast man har ju dom inte på sig inte,men vi kan ju styla med dom ute :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback