Januari månad = 5 par nya skor

Snart är Januari månad över och jag har hunnit med en hel dels skohandlande denna månad.
Senast jag var nere i birsta så handlade jag tre par nya stövlar och veckan innan köpte jag
dessutom också ett par stövlar nere i sundsvall.

Dock skyller jag på att jag andvänder stövlar i stortsätt varje dag nu för tiden och man måste
ju ha i olika färger och former, (och sen skrek dom faktiskt ta med mig hem,ta med mig hem!)
och då är det ju faktiskt ganska svårt att motstå..

Har också skickat efter ett par vår/sommar skor. Men dem har jag inte hunnit få hem än så det får
ni se senare!


Klicka för större bild!




Längst från vänster:
1. Rosa gummistövlar (så söta!!) Från viking
2.Gråa stövlar Från wedins
3. Bruna stövlar Från Eurosko
4. Svarta stövlar (kan vikas upp så att de går över knäna) Från Dinsko

Japp det där blev en salig blandning på affärer, men nöjd är jag..
(dock tror jag
att de gråa kommer vara mer i garderoben än utanför..fråga mig inte varför:p)

Permalink mode/musik Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin L

gummistövlarna ser ju oanvända ut

Postat av: Angelica

haha, kan försäkra dig om att det är dom inte :p Har inte ens prov andvänt dom utomhus ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback