Jobbig måndag

Idag kändes allting jobbigt och stressigt. Dygnet började inte direkt possitivt med tanke på att jag låg och vred och vände mig i sängen fram tills klockan ett ungefär. Sedan ringde klockan vid sju och trött som jag var så somnade jag om och vaknade 20 över sju, var extra seg med allting så hann inte käka frukost och fick i stortsätt springa till skolan.
Hatar btw måndagar och onsdagar, för då har vi samhällskunskap första lektionen och vår lärare blir så jäkla grinig om man inte är i tid (vilket jag oftast inte är).

Sedan hann jag med att träna under vårat långa hål, höll sedan på att somna under räddningskunskapen och sedan hem och då somnade jag slutligen i min underbart sköna säng. (vilket innebär att jag inte kommer kunna somna ikväll.. hmm=/ ) Sedan har jag mysit med lillebror och suttit och sammanställt lite historia.

Känner mig jätte stressad och det känns som att jag har hur mycket som helst att göra i skolan, men det är bara ca 5 veckor kvar sedan får jag en veckas efterlängtad semester till Spanien med sol och bad, mmmmm :)

Såg ett par skor på stan idag, på halva rea priset.. och jag tror jag måste köpa dom. Dom skrek som vanligt, "ta med mig hem, de andra skorna är elaka mot mig". och då får jag ju så svårt att motstå.. hm.
Återkommer imorgon med bild på dem ifall det blir något köp :)


Ett par sådanna skulle man ju absolut inte tacka nej till heller,
Någon som vet en svensk hemsida som säljer louboutin skor?
Är äckligt sugen på att spara ihop till ett par!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback