Shopping

mmm idag blev det en hel del shopping :)
Fick för det första mitt paket ifrån ellos, där jag hade beställt ett par svarta ballerina skor, som var IDENTISKA
med mina vita vagabond skor! Sedan hade jag också beställt en ljusrosa klänning. Båda grejerna var bra och
jag tänker inte skicka tillbaka :) Bilder kommer imorn, lovar :P


Hann även med en sväng på stan och där gjorde jag massor med fynd! =)
Bla:

*Mörka stuprör från hm 198:-
* Solglasögon på halva reapriset från lindex 19:-
*
Svarta hipsters i världens skönaste kvalité + en armlös body från lindex 69:-
* Naturvit tjocktröja från hms barnavdelning, halva rea priset 49:-
* gliss shampoo och balsam på rea från hm 39:-
* Ljus rosa tröja i 100% cashmire halva rea priset på hm 79:- (!!!!!!)

Riktigt nöjd med shoppingen! Enbart jeansen som inte var på rea och dom var ju billiga endå! :)
Nöjdast är jag över fyndet på cashmire tröjan, 100% dessutom. ooh blev så glad när jag hittade den!

Som sagt, jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder men lovar att jag ska lägga in imorgon!

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback