Torsdaaag

Idag har jag varit grymt duktig, var hur trött som helst i morse och höll verkligen inte på att komma upp ur sängen, tänkte ringa och sjukanmäla mig och dega hemma hela dagen, men icke! jag "lurade" mig själv att jag bara skulle kliva upp för att gå på toa och sedan gå och lägga mig igen, men sedan när jag väl var uppe så började jag klä på mig och fixa mig som vanligt, förstår inte hur jag kan lita på mig själv som, det där är ju ett klassiskt trick av mig, hehehhe. Tyska provet gick iallafall suuuper bra (eller, kanske inte så bra så att jag kan skriva super med tre u, mene.. det gick ju hyffsat iaf). Sedan visade det sig att jag inte hade min historia idag så jag satt alltså uppe till ett inatt och tokpluggade i onödan! tack för den carl!

Ne, nu ska jag sova.. är äckligt trött men jag är paaartysugen.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback