wohii

Åå va glad jag blir nu, mamma har beställt en crosstrainer som vi ska ha nere i tv rummet.
Kommer bli jätte bra för då kan man träna samtidigt som man kollar på tv :)
Jag brukar alltid träna med crosstrainer när jag gymmar och jag tycker det funkar jätte bra,
så nu kan jag träna varje dag en liten stund.. om jag orkar ;)

image97

Det blev en orbitrek elite, och tydligen ska den vara jätte bra och om man tränar varje dag så ska man
se tydliga resultat bara efter nån vecka :) Kanske hinner få lite slankare kropp tills vi åker utomlans (hoppas!)
Den tränar både rumpa, lår, armar, axlar, rygg och bröst så man får ju en helkroppsträning, och så förbränner man bara, iih =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback