ännu en måndag

idag har jag arbetat och slitit som vanligt! känner mig såå duktig. känns ännu bättre när lönen kommer <3
märkte också av att det var en skillnad på jobbet idag jämfört med tidigare, luften var på nått sätt renare, och friskare. kan ju mycket väl bero på att stinky är på semester<3. mehehhe. han skulle tydligen bygga en bastu, roligt för dig stink!

Nu har jag och mamma varit och hyrt film och lite godis som vi ska roa oss med ikväll. har även laddat upp med lite tidningar och sådant som jag tänkte bläddra igenom innan jag ska sussa. Har också en katalog med massa olika rolex klockor i som mamma fick när hon lämnade in sin på service, och jag vill ha nästan varenda en!! fast jag hittade en speciell med rosa guld som var galet fin! den ska jag önska mig i student present!
snygg va? :)



filmnu, puuuusss

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback