ÄNTLIGEN

GRAAATTTIS SNOKIE!!!!!! <3 äntligen är du med i gänget! Räknar med tårta och go kakor imorn!!! ^^


just nu sitter jag och jäser på jobbet, känner hur skön atmosfären är fortfarande eftersom stinky är inne på sin andra semestervecka. hoppas bastubygget går bra, (fy vad det lär stinka apa där inne, stackars dom som måste basta där! :(   )

Har även fått en ny kompis nu, han heter kea, eller ja.. jag tror egentligen han heter lars-gunnar eller nått men alla kallar han för kea, och jag vill såklart inte bli utfryst på min nya arbetsplats så jag faller för grupptrycket och kallar honom det  jag med.

Det enda han pratar om är bilar, vad han ska göra när han blir pensionär, (vilket är om cirkus tre veckor) och även om olika groggar han brukar dricka på helgerna. Nu senast berättade han om hur han hade hällt upp sprit,sockerdricka och sedan stuckigt ner en päronglass i glaset, vilket jag då upplyste honom om att det kallas för p2, så nu springer han runt och säger till alla att dom ska få smaka hans p2, och att det var "mercedes" som berättat för honom att det visst så groggen, eller rättaresagt drinken hette. och ja, han kallar mig för mercedes, fråga inte varför, för jag har ingen aning. men han verkar gilla mig så dumt att lägga sig på minussidan genom att försöka få honom att förstå att jag faktiskt heter angelica.


meheh, nee jobba nu tio min sen lunch

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback