ap telefon

om det är nått jag hatar så är det när hemtelefonen ringer. har bönat och bett mamma att ta bort den men icke. Ändå kräver honatt jag ska svara i den när det ringer, jag som inte vill ha den! rättvist? NOPE! jag haaaaaaaatar att svara i telefon och prata med en massa jäkla puckon som inte ringt för att prata med mig, och så måste man låta trevlig och säga "neeej tyvärr så är han inte hemma, jaa självklart ska jag skriva upp ditt nummer, nee det ärdåligt väder här. jaahaja va trevligt mhmmm" hate it! just därför jag absolut inte passar att jobba på ib!

en annan sak som tillhör samma kategori är dom där jäkla hundarna. visst är dom söt osv men dom behöver gå ut och dom ska ha mat och klappning och hela köret. jag har sagt till mamma fleera gånger att vi ska döda dom, men hon vill inte! ÄNDÅ tvingar hon mig att gå ut med krypen ibland, "angelica nu fick du ju faktiskt det och det, så nu kan du gå ut med dom" eller " om du vill ha stjus dit så måste du gå ut med hundarna först" Hon använder alltså hundarna för att kunna köra med mig! aawwww va arg jag blir nu när jag inser hur utnyttjad jag blir!!


"Vill du ha barn: Om ett par år!"  -HAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHA. årets skämt?!





... inte få du använda min karl till nån sån avling iaf, glöm det! mrright ska få fina barn med mig, om ett par år..hahahahahahha fy va rolig jag är. och trött som vanligt






Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback