BÄST!!

finns bara ett ord att förklara gårdagens konsert, BÄST! fyyyy va sjukt bra han var!!
jag sof och linnet lyckades få plats allra allra längst fram vid stängslet, vi stod alltså ca 3 meter ifrån honom!!!!  kunde dock inte sluta lipa från början när han kom ut på scen, haha.. men jag har längtat och längtat hur länge som helst! missade honom när han spelade på gf för tre eller om det var fyra år sedan, vilket gjorde att jag grinade hela kvällen, haha.. så nu när jag äntligen fick se honom blev jag såååå glaaad!!! =)

bilder kommer sedan :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: leia

va härligt! skoj att det var så bra! :)



ville tala om att det kommit upp en ny tävling på bloggen, så kika in om du är intresserad...vinst:smycken



många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback