bruun

galet varmt är det idag, orkar knappt ligga ute och sola, men en och en halv timme klarade jag faktiskt av, och det syns rätt bra resultat måste jag säga :) Älskar att se solbrun ut, då känner man sig alltid mycket finare!

Ikväll blir det som sagt gatufesten, dock blev jag lite halv grini nu när jag fick reda på att dom hade sålt iväg min biljett som jag hade paxat, vilket innebär att jag måste punga ut cirkus 200 kr mer än vad som egentligen var tänkt.. menmen, förhoppningsvis är det värt det!

ap jobbigt bara att allt måste vara så dyrt, först inträde 720 kr, sedan buss 100 kr, sedan stjus 100 kr (minst) sedan kommer jag väl garanterat få för mig att jag ska bjuda mig själv på en massa go drinkar vilket resulterar i att saldot på kontot kraftigt sjunker, vi säger på ett ungefär att jag bränner 200 kr. alltså blir det tillsammans 1120 jäkla kronor!! hm.. ne, jag får nog vara lite snål och inte bjuda mig på några drinkar! ;) få se till att bli bjuden istället :P

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback