dagvild

känns att det är sommarlov, har absolut ingen koll alls på dagarna nu för tiden! alla dagar är party!
funderar starkt på att ringa upp ida och säga att jag har ändrat mig angående kvällens utgång, vad ska jag sitta hemma
och göra? deppa som vanligt.. nooo. fast iof ska jag ut imorn, fredag och lördag.. så kanske är bra att vila upp mig inför det. hm. vi får se!

Idag har jag iaf övningskört med mamma, vi tog en sväng upp till kramfors där jag även fyndade ett par jätte fina skor från vagabond :) ännu ett par skor till samlingen

Imorn blir det party även fast alla detaljer kring hur vi kommer ner och hem inte är lösta än.. men det löser sig förhoppningsvis. hoppas på en kul kväll, meeen ser jag Han, med henne så kommer nog kvällen vara förstörd, då
hjälper ingen musik i världen.


Jag vill bara ha dig!


Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback