död

känner mig helt död idag, men jag antar att jag har mig själv att skylla. gårdagen,eller rättare sagt kvällen var trevlig, fram tills att jag fick i mig lite för mycket och det resulterade i en hel del minnes luckor som vanligt. blir galen över att jag jämt ska glömma bort vad jag har sagt eller gjort, men jag har en svag känsla av att jag skämde ut mig rätt mycket för m, haha. måste ringa och prata med honom sen och höra vad jag kan ha sagt för tokigt.

nu ska jag mest ligga i sängen och tycka synd om mig själv. är sugen på scones eller något sånt men jag pallar inte gå ner och göra i ordning, då finns det risk för att jag faller ihop och dör. uch. ses i helgen

Permalink Fest Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback