dutti angelica

jag som i vanliga fall enbart brukar slänga iväg ett, högst två inlägg per dag som oftast också brukar innehålla en massa depp verkar nu fått några superkrafter och skriver hejvilt! kan dock bero på att jag sitter oövervakad vid en dator och inte har något annat att göra.

Jag har lunch nu fresten, känner mig rätt tuff med tanke på att jag själv får bossa över när jag har lunch och hur länge. så nu har jag iaf bestämt att jag har lunch.. eller, efter att jag har skrivit klart det här (vill ju inte sitta här och skriva ett inlägg och inte få betalt för det).

Kommer känna mig som drottningen nere i lunchrummet nu.. mamma hade gjort exotisk planka igår och jag fick resterna! YEEES. typ, potatissallad, kyckling, fläskfile, skinka, meloner, jordgubbar, ost och kex osv! Fyy va avis alla gråa tråkiga arbetskompisar kommer bli, speciellt min handledare som enbart käkar "felix färdiglagad" , det osar nästan lika äcklig om hans matlåda som det gör utav honom, så iof passar dom bra ihop. men tror jag ska sluta babbla om honom, vem vet.. tänk om han läser min blogg.. isf  HEEJ Taito! (ja han heter det, och nej det är inte mitt egna smeknamn på honom.. mitt smeknamn är ju såklart stinky! *nöjd!*) ne nu ska jag ner och fresta mina stackars arbetskompisar!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback