för sent för--

för att jag sitter här, och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
jag vill bara vara med dig, det finns ingen annan än dig för mig. du betyder allt för mig, kan du inte förstå det?
varför kan inte du känna likadant för mig?

för att jag sitter här,tröstar mig.. men det hjälper inte ett dugg. för att jag tänker på hur det var som för ett år sedan. då jag satt bredvid dig, höll i din hand medan vi åt middag med din familj. alla tyckte så bra om mig och allt kändes så bra.

.. nu har du k'äkat middag med henne och din familj. nu är du kär i henne och har kommit över mig totalt. säg mig, hur lyckas du med det? för jag har försökt och försökt men ska jag vara uppriktig så fungerar det inge vidare faktiskt..


älskade älskade du. snälla ge mig bara en chans och jag är din föralltid.


:(

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback