funderingar

Jag låg och funderade igårnatt, (som vanligt) och kom in på ett rätt fult ämne (iof var det kanske ingen slump att det var just det ämnet).. men tillbaka till saken! Det är så sjuuukt äckligt att suga av en kille!!! fy, hellre dör jag.. eller ja, nästan då. ibland får man såklart offra sig för "den goda sakens skull" hahahhaha, men inget man frivilligt gör på nån man inte tycker om!

Det är bara så sjukt ohygieniskt, och tänk om dom skulle kissa precis närman är där med munnen!! får jämt en massa sånna tvångstankar, eller tänk om jag skulle få några sekunders damp och bita av den? då åker jag på ganska saftiga böter. sees. ne, inge kul alls. Speciellt eftersom jag har en tendens att få halvdamp ibland, (ta inte illa upp alla ni som läser min blogg och har damp , ((vilket istortsätt är 99% eller så)) )

Men endå ska ni tjaaata och tjaata och tjaata, alla möjliga repliker kör ni med men oavsätt om ni säger "gumman kan du inte massera mig,med munnen alltså,där nere alltså" eller "sug av mig!" så är det fortfarande lika o-lockande! lovar. och sen säger ni
"-men snäälla gumman,vill du inte att jag ska vara glad?"
"-joo det är väl klart!"
"-men ner och sug på han då!"
"-nejtack"¨
"-meh, är du tolv eller?!"

ne.. är jag sugen på att suga på nåt föredrar jag att köpa en klubba. hur äckligt är det inte att ha något levande som ålar omkring i munnen? det är som om vi skulle bita tag i en levande ko som vi ska käka, make no sense!




hahahah vart ett halvknäppt inlägg men det var det här jag funderade på inatt iaf;p hah

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback