galet

mmmmm, mando var kuuung! och gustav var galet snygg precis som vanligt! Hela alltihopa var jätte bra, och det var inte helt fel att stå istortsätt allra allra längst fram heller! :) Dock tyckte jag det var väldigt mycket låtar från nya skivan, som jag inte tycker är i samma klass som de andra. Dom skulle ha spelat mer gamla låtar för att få bättre stämmning i publiken.. menmen, det var toppen endå! Nu är det håkan imorn som gäller!! :)


Vår stjus hem försvann ju och jag hade inget batteri på telefonen så det höll på att gå illa, hade absolut ingen aning om hur jag skulle ta mig hem, nordle erbjöd mig att sova i hans bil, något som inte kändes speciellt frestande! Det slutade iaf med att jag lyckades få med mig honom på bussen, och även på något vis få honom att betala min resa hem = jag slapp slänga ut 100 kr = jag har än så länge bara bränt 300 kr = BRA! 

Dock fick jag lite halv dåligt samvete då det visade sig att nordlis inte hade några hemnycklar och alltså ingen sovplats, försökte väcka honom ur hans dvala på bussen för att styra upp allt på något sätt, men då han inte vakande lämnade jag honom åt sitt öde och hoppade av bussen.. känner mig faktiskt lite halv taskig men han klarar sig säker! :p

uppdate: nordlis ringde nyss och var vilse i skogen och ville dö.. hm.. han kanske inte klarar sig så bra endå. Men nu ska jag sova så jag får läsa dödsannonserna framöver och se hur det gick för honom.

puuuss!

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

hahaahahahaha!

saknar dig tönto:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback