glad sommar

ja, verkligen.. skitglad sommar! världens sämsta jävla sommar. jag hatar sommaren. jag hatar 2008, det började på sämsta tänkbara sätt, och det blir inte bättre. ne..2007 var mitt år. mitt och ditt. eller.. första början iaf.. eller vem lurar jag, hela året var vårat, oavsätt om vi var tillsammans eller inte.

Jag har iaf varit duktig idag. somnade inte för än halv fyra i morse (som vanligt) klev upp halv sju, jobbade till tre, övningskörde på bilskolan, var på stan och handlade en tröja, sedan hem och käkade och hyrde film med momi.
ja.. riktigt duktig har jag varit. trodde jag skulle somna som en prinsessa iväll, men vem vill vara en prinsessa utan prins?

Är sjukt less på att jag har fått tillbaka mina sömnproblem. hade dem förra året på vårterminen i skolan också, var ett vrak i nästan ett halvår. somnade aldrig före tre, sen upp halv sju, gå i skolan hela dagarna, plugga, jobba, träna.. fattar inte hur jag klarade det. kanske för att jag hade dig vid min sida? eller dig i mina tankar? eller du mig i dina tankar? kanske för att jag var så jävla mycket starkare då än vad jag är nu. känner mig som ett vrak.

jag trodde kärlek var någonting  bra, ett lyckorus.. inte så här. hur ska jag kunna gå vidare när du tagit sönder ett av mina viktigaste organ? inte sjutton går det att laga med karlssons klister, det enda  den enda som kan laga det är du. och du har någon annans hjärta i din hand just nu, precis som att någon annan har ditt hjärta i sin hand. hoppas hon är lika rädd om det som jag var.. ditt hjärta ska inte behöva vara lika trasigt som mitt.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag blir galen. ta mig härifrån, ge mig något att skratta åt. gör mig glad

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback