hmm

iförrgår (i fyllan) fick jag frågan om jag någonsin hade älskat någon (en kille alltså) vilket jag svarade nej på, och även sa att jag knappt hade varit riktigt kär förutom en gång (mrright såklart).

sen började personen fråga mig vad jag tänkte på när jag menade att jag hade varit kär, alltså hur jag hade kännt.
så jag började förklara,

 om jag hade mrright så skulle jag kunna bo urfattig i en grotta, bara jag fick vara med honom. Jag skulle kunna leva på noll och ingenting, säga nej till all lyx och pengar i världen, så länge jag får vara med honom så är han det enda jag behöver. Jag kan inte säga att jag skulle "offra" mitt liv för honom, men skulle någon försöka skjuta honom eller liknande så skulle jag aldrig tveka på att ställa mig framför honom. Jag skulle kunna gå genom eld för hans skull och jag vill att han ska vara lycklig.

när jag hade sagt det så svarade personen jag pratade med mig med att säga; Ja men angelica då var du inte kär i den personen, då älskade du honom.

happ

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback