jobbar

mmm, gaaaaaalet jäkla trött jag är! Har inte kommit i säng tidigare än ett en enda dag den här veckan, känns inge vidare då jag kliver upp halv sju och jobbar hela dagarna. just nu jobbar jag för fullt.. ojojoj va duktig jag är.

ne, ska sanningen fram så sitter jag ute på internet så fort min äckliga handledare springer iväg och fjantar sig, han luktar så illa :( så illa så jag klarar seriöst inte av att stå bredvid honom utan jag MÅSTE hålla en hand för näsan, ( eller så försöker jag liiite disktret låssas som att det luktar jätte gott på min tröja så jag måste stå och sniffa påden hela tiden. eller så håller jag andan, dock är det lite halvjobbigt eftersom jag är kass på att hålla andan och vet att snart måste jag dra in ett andetag med hans snusk lukt i.. illa! :(    tur han har semester på måndag! jag ska peka finger åt honom, i smyg!

ne.. fy va jäkla övertrött jag är. lust att lägga mig ner på tanjentbordet och dreggla lite, och få min efterlängtade och SÅ viktiga skönhetssömn! men icke, jag har ju faktiskt ett jobb att sköta. ett hemskt viktigt också!

Sitter och fyller i på datorn alla ankäter som vi har gjort/skrivit/skickat in och ska då även fylla i den som har gjort det.. och med tanke på att jag har gjort ca hälften och handledaren andra hälften så vill jag ju att mitt namn ska stå på 50% av det jag skickar in. men det gick surploppen inte med på för då var han tvungen att först registerar mitt namn i databasen ( för det är säkert såååå jobbigt!) så nu vill han istället att jag ska ta HANS namn på MINA papper! han ska alltså få äran för mitt jobb! det går jag absolut inte med på så nu i protest sitter jag istället och fyller i random namn på "den som har gjort arbetet". mohahhah vem skrattade sist nurå stinky!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback