måndag

jag som skulle bli duktig den här veckan, börja träna och kliva upp i någorlunda tid..men det fick ju inge vidare! vaknade vid två och sedan har jag mest fått agerat chafför åt mamma när hon ska åka runt halva stan för att handla mat.

Ikväll ska jag vara jätte duktig och göra hallon muffins, japp ni hörde rätt! och dom ska bli lika fina och goda som dom blir på tv.. eller, hoppas det iaf!

Det  är måndag idag och jag längtar redan tills på fredag för jag är partysugen, dock blir det väl garanterat utgång onsdag också, men det är betydligt mer drag ute på fredag (mr right ska ut på fredag men inte på onsdag) och sen kommer eeeelon70 hem på fredag, eeehehehhehe seees!!!

nu ska jag trycka i mig en halv ko och en massa potatis kroketter, mmmmm ses ^^

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback