minnen från gamla bloggen


11 Januari 2007 23:13 |

jag vill verkligenverkligenverkligen att det ska bli något seriöst mellan oss! jag läste någonstans att om man verkligen tror,hoppas och fantiserar om något tillräckligt mycket så går det i de flesta fall i uppfyllelse. Med tanke på hur mycket jag har velat det här, hur länge och hur enormt mycket energi jag ha lagt ner på att fantisera hur det skulle vara så borde det gå i uppfyllese! Det känns som att jag skulle kunna offra en hel del för att få honom, jag vill ha min MrRight, så enkelt är det.

23 Januari 2007 22:02
OH MY GOD! han är bäst!!  mys på hög nivå, fortsätt så här och jag är överlycklig!!
-It´s always going to be, you and me.

24 Januari 2007 22:13

Idag är det den 24,precis en månad sen julafton, och imorn är det exakt en månad sedan det blev underbart.

25 Januari 2007 21:53
Håret hänger och är äckligt och jag blir arg! vill att det ska vara fint, dock skrev MrRight idag: "hehe =) du är fin i håret nu btw, passar bra i det =)"
AOW jag är galen i honom!! Imorn blir det spelkväll, hos n antar jag, monopol forlife.. men den här gången vill jag nog inte vinna, har vunnit varje jäkla gång vi har spelat någonting nu! :p  Du är det finaste jag vet :)


30 Januari 2007 14:10

U are the one
MrRight I´m so in love with you!


5 Februari 2007 22:42

det är så sjukt det här, jag är så SJUKT KÄR I DIG! jag kan inte plugga, inte sova, inte sätta mig in i konversationer, inte hänga med i serier, inte förstå vad som händer ute i världen, inte äta, inte vara social! Jag har dig på tankarna hela tiden , och det känns Bra! det känns sjukt bra :) Jag älskar denna underbara känsla utav fjärilar i magen, du är verkligen MRRIGHT och det har jag vetat länge! kärkärKÄRKÄRKÄRKÄRKÄRKÄR! jag antar att folk runt omkring mig tycker att jag går dem på nerverna eftersom jag till 99% bara pratar om dig hela tiden, den sista % tillbringas till att försöka lyssna när de ska berätta någonting, men egentligen är tankarna redan långt borta..  Det känns så bra med dig, så rätt! Det kännns som att det alltid ska vara du och jag! Hjälp,vad jag är kär i dig!

15 Februari 2007 11:27 |

Dagen efter allahjärtansdag. Det var en supertrevlig dag ska jag säga. Först fick jagchoklad av mamma och pappa, och sen kom det blomsterbud.. tre röda rosor och ett kort av MrRight, blev verkligen så glad! Kunde inte sluta le på hela kvällen! :) soooosoososoosoosooooo Cute!


17 Februari 2007 01:10

jag är kär i honom! han är så speciell och jag kommer aldrig hitta någon som honom igen om jag så skulle söka i hundra år! :) du är det finaste jag vet!


4 Mars 2007 23:23

igår på lördagen var jag med MrRight och kollade på film och sen tillbringade vi resterande utav kvällen med att stjusa folk och lite sånt. Sedan skulle han stjusa hem mig men jag ville jätte gärna att han skulle sova över, så jag salite listigt att han kunde komma in och fika, sen när vi hade fikat klart och han skulle åka så sa jag mellan pussarna att jag hade en väckarklocka som jag kunde ställa åt honom (för han skulle upp tidigt imorse) och att om jag skulle bli tvungen att sova själv så skulle jag inte somna, så han sov kvar.. och DET VAR SÅ MYSIGTMYSIGTMYSIGTMYSIGT!!! OMG, så wonderful. Vi somnade inte förns vid halv tre, och mumma va han är mys, och allt.. Han är verkligen MrRight!.

21 Mars 2007 22:54

Det är så jobbigt att vi inte kan träffas oftare, för jag saknar sönder mig efter dina pussar och gos! Hoppas du blir någorlunda frisk tills på fredag så att vi kan göra någonting, mmmmmm :) <3<3<3<3

26 Mars 2007 23:01

sms från MrRight "sover du darling?" tänk att såna små ord kan göra mig så glad.. :) du är bäst! trots att jag har mina brister,och du också så kommer det här att funka och jag gillar dig super mycket!






1 och ett halvt år har gått, och du är fortfarande det finaste jag vet!

Permalink Angelica Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

om något känns rätt så ska man fortsätta kämpa! lycka till :)

Postat av: sanna

keep on trying baby :)

Postat av: leia

va skoj....min blogg är ju så ny att tillbakablickar blir mindre intressant.



Och lycka till med kämpandet, du kommer lyckas!!!



Ny tävling på bloggen så kika in om du är intresserad!



Många Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback