satsaa

kuuul.
ne
less jag blir
vet inte vad jag ska skriva. jag blir så less. varför går allt ner just nu? känner mig ap depp även fast jag vet att jag har en massa saker att se framemot i livet. bara det att det känns som om det inte spelar någon roll när jag inte får dela det med dig. och det känns hopplöst att ens fantisera om någonting när jag vet att du har någon annan bredvid dig när du sover. någon annan som du håller om och någon annan som får känna dina armar om sig. jag saknar att somna med dina armar kring mig!  varför kan du inte bara satsa, satsa på oss, oss du&jag. du vet, som det alltid var förut, som alla var vana att det var. Det här är felfelfelfelfel, känns så dumt att säga men vad har egentligen hon som inte jag har? berätta det så lovar jag att sluta tjata. iaf ett tag..


Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback