smör

smörarn Nr1 är vad han är, men jag faller inte ett dugg för det.. tycker bara det är fjantigt. japps det tycker jag

Imorn blir en härlig dag, kea skulle ta med nått papper till jobbet om alkoholvanor som han och jag skulle sitta och pilla på, antar att det tar ett tag (om vi segar) vilket innebär att jag får mindre och mindre att göra. sedan var det en massa skatteverkspapper = man måste sitta vid datorn= hellu bdb,blogg,apis u name it.

Gillar verkligen keas stil, som idag när chefen kom in till oss så slutade han genast jobba och började babbla på om den numera välkända p2 groggen igen. Allt för att visa chefen att han inte jobbade, efterråt när chefen gått så fortsatte han som om ingenting hade hänt och kollade efter ett tag på mig och sa,mercedes.. nästa gång chefen kommer måste du sluta jobba, annars kanske han får för sig att vi jobbar bara för att vi har respekt för honom.. och det får han inte tro så bara lägg undan grejerna snabbt nästa gång va. skööön kille (gubbe).

Sedan ska jag till sannasnok och trycka i mig go grejer och pilla på hennes presenter. mehe, har hon tur så kanske hon får en grön liten groda av mig igen. mahahha.

nu ska jag äta grillat, muuuummmaaa

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback