torsdag- ingen utgång

eftersom hela tjej-gänget bangade totalt att dra ner till svall så blev även jag hemma, dock ofrivilligt! verkar vara en massa drag där nere och jag skulle mer än gärna vilja åka ner och parta! Får hoppas på att fredagen och lördagen blir toppen istället.. men något annat vore iof konstigt då både mando diao och HÅKAN spelar.


Och kvällen blev genast mycket bättre av ett endaste gehör ifrån din sida. tänk att ett endaste litet textmeddelande kan vara så avgörande på humöret.



Jag ska få dig,
oavsätt hur mycket eller
länge jag kommer behöva kämpa
så ska jag ha dig i slutändan endå.
så låt mig slippa onödig tid utan dig och ge-mig-dig-nu.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback