tröttare än tröttast

fy att man kan bli så här jäkla trött, det enda jag vill nu är att det ska vara apigt kallt ute, så man nästintill fryser igäl, sedan komma hem, lägga sig i sängen och frysa lite, dra på sig dubbla täcken och se till att det är kolsvart och tyst i rummet, en SOOOVAA! mmmm va skönt det skulle vara.

Jag är så trött så jag klarar näst intill inte av att hålla ögonen öppna, jätte jobbigt, speciellt när handledaren kollar på mig varje gång jag nickar till här i stolen, som om jag vore störd. :(  det underlättar inte heller att det jag sitter och gör nu är extremt enformigt och jag har ca 30 papper till som jag ska göra samma sak med.

var tvungen att smita in på toan och ta en powernap mot handfatet i tio min.. hahha. det hjälpte dock inte utan jag vinglade ut därifrån och såg hur alla besökare kollade på mig och säkert trodde att jag hällt i mig en massa alkoholhaltiga drycker där inne på toa. men nejnej,om det endå vore så väl. så nu sitter jag här igen, rooliiit.

Igår var jag ute och KÖÖÖRDE bil , wihoo, känner mig lika tuff varje gång jag säger att jag Körde. mehehheh. var hemma hos markus och fjantade mig, såg en töntfilm och sedan tvingade jag med mig honom ner på videoteket för att handla glass. dock fick jag bara i mig halva och resten blev kvar hos han.. :( så nu Måste jag dit ikväll en snabbis och äta upp den.. innan han hinner göra det!!

uuuutgång ikväll! och NEJ, det är inte fest hemma hos mig, dock verkar alla tro det. Men icke, sedan min födelsedag pallar jag inte ha något sådant, jag får ju bara springa och städa hela tiden och det gillar jag inte!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback