halkbanan-klar

idag var jag riktigt duktig och drog mig upp ur sängen tidigt (kommer inte hända många gånger den här sommarn..) sedan var jag ner på stan och klippte mig, blev faktiskt jätte nöjd.. antagligen mest pga av att hon inte klippte allt för mycket på längden. Sedan hann jag knappt komma hem igen innan jag åkte iväg och gjorde halkbanan, vilket gick hur bra som helst så nu är det bara uppkörningen kvar..:)

Igår hann jag också med en sväng med mamma och mormor till birsta där jag hittade en hel del finfina saker men lyckades stå emot shoppingbegäret.. vill försöka spara pengar tills vi åker utomlans :) Dock fick jag faktiskt med mig två par nya skor hem, det blev ett par galettjejiga puderrosa tygskor och ett par svarta seglarskor. Kände att bland alla pumps så behövdes det lite "bättre" eller rättare sagt snällare skor för mina fötter..;p Dock kliar fingrarna nästan sönder, är sååååå sugen på att klicka hem ett par louboutin skor så jag blir galen. men det är ju väldigt mycket roligare att få prova skorna innan man köper dom, speciellt när det är så pass dyra skor dessutom!

Natti//Puss


Det finns bara en för mig
och det är du, och kommer alltid
vara du, ingen kan ersätta dig
eller ens vara tillräckligt stor tröst
för att jag ska kunna gå vidare.
du är och förblir min
drömprins,
även fast jag haR bränt alla mina
broar för att någonsin kunna nå fram
till dig.


Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback