lung midsommar

Japp, i år ska jag för ovanlighetens skull ta det hemskt lugnt på midsommar. Jag och sanna känner oss inte lockade utav varken norrfällsviken eller ullvön så vi ska vara ute i min stuga och bara mysa :)

Vi kommer säkert ångra oss vid elva-tolv och bli galet partysugna, men det får vi lösa då! Fram tills dess ska vi tjocka oss så mycket det bara går, potatisgratäng och kött, chips,godis,popcorn,ost och kex, jordgubbar...mmmmm!! Sedan hoppas jag det blir fint väder så vi kan bada lite, och rida på hästarna är ett måste!




Jag och sanna lovar att tänka på alla er som vaknar dagen efter midsommar med världens bakishuvudvärk och illamående, eller.. vi kommer iallafall skratta åt er och vara glad över att vi slipper allt sånt :)

//PUSS

Permalink familj&vänner Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback