måndag, igen

det känns som att veckorna bara flyger förbi, och snart står jag i skolan igen med en äckligt massa plugg framför mig. men nu är det bara ETT år kvar!! ett endaste litet fjuttigt år, förhoppningsvis kommer det vara över snabbt! DÅ NI! :)

Igår vaknade jag för ovanlighetens skull upp utan illamående eller huvudvärk, jag var så duktig och var hemma i lördags.. hade fått nog efter 4dagars utgång. men ihelgen blir det party igen, såklart. Gårdagen myste jag med dennis och någon annan! vi käkade glass och gungade, mmm älskar min bror :)


nu ska jag tanka hem enmassa barnsliga filmer och nöta hela kvällen!





Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback