Midsommar







japp, nu är midsommar klart, och det blir bara mörkare och mörkare på kvällarna, buu.. Fast, det dröjer säkert innan det är kolmörkt igen, iaf några månader=) ..fast lika rädd är jag endå för att gå hem på kvällarna, ska skaffa pepparspray så att alla äckliga störda våldtäktsmän och annat kryp håller sig ifrån mig.

Midsommar firade jag och sanna i min stuga med att trycka i oss mängder med gogrejer och höll oss faktiskt borta från alkoholen. mycket duktigt! Istället var vi ute i skogen på björnjakt, ute och racade bil och spanade efter spöken vid spökhuset. mycket mys! :)


Dagen efter tänkte vi först inte gå ut men partyhumöret slog till ordentligt och då fanns det inte så mycket annat att göra än att parta! Vi åkte ut till noret och det var faktiskt riktigt trevligt! jag och sanna fjäskade in oss gratis med hjälp utav de två absolut sluskigaste killarna vi någonsin träffat, vi sprang ifrån dem så fort vi bara kunde när dom hade betalat in oss, mehhe. sedan träffade vi några trevliga (och hemskt söta) argentinare som var på roadtrip och på nått sjukt konstigt sätt hamnat i gussjö. Jätte härliga killar, ångrar att vi inte tog deras msn! :) Bilder från lördagen kommer så fort lindis har lagt in bilderna! :)


                                                                                           Jag ute och rider :)








Permalink familj&vänner Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback