Onsdag

mmm va skönt det har varit idag att inte haft någon skola, kunde passa på att ta riktigt lång och efterlängtad sovmorgon! iof hade jag aldrig klarat av att komma upp imorse om vi hade haft skola, kom inte hem för än vid halv två inatt.. men trevligt hade jag :)

Idag har jag och sanna varit och kikat på studentdanserna, synd att det var så jäkla kasst väder bara! sedan tänkte vi ta en snabb shopping runda på stan som slutade med över två timmars strosande i affärer. Fick med mig en del grejer hem, fyndade bla 4 linnen på hm, en ring, en mys kofta och köpte en stor vit kofta på åhlens. dock borde jag inte köpa mer kläder, har precis städat och rensat mitt rum, endå har jag smockat med kläder i garderoben, byrån och i andra garderoben.. men det är ju sååå kul att köpa nytt!

Ikväll ska jag skriva klart engelskan och skicka in, sedan ska jag bara ta det lungt, fixa naglarna och lyssna på musik. känns så skönt att det snart är sommarlov! Imorgon ska vi till rebecca på studentmiddag och sedan blir det förmodligen party, dock inte lika vilt för min del som det blev förra helgen..


Nånting som är lite halvlustigt, jag skriver ett inlägg om "mr right" som jag nämnt tidigare i min blogg hur många gånger som helst, endå verkar alla tro att det är dom jag skriver om? Det finns bara en "mr right" och han har funnits där sedan jag första gången såg honom i sjuan. så nu vet ni!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback