plugg

Har hunnit med att övningskört och fick också reda på av min körlärare att han skulle boka in uppkörningen åt mig för han tyckte jag var redo för det, spännande! Sedan har jag skyndat mig hem för att försöka få bort lite plugg, men det blev avbrutet utav telefon skvaller och sedan har jag inte riktigt kunnat koncentrera mig.

Alldeles snart tänkte jag bänka mig framför tvn då det både är gosip girl och dh! Dock tycker jag att det har börjat gå lite utför för dh.. :p Självklart har jag tappat bort kabeln till kameran också så jag har inte haft möjlighet att lägga in bilderna.. men tänkte städa rummet imorn så då kanske den dyker upp;p

Ibland slutar man verkligen inte förvånas utav vissa personer, helt otroligt hur mycket fel man kan ha utan att klassas som utvecklingsstörd av en läkare.. men hade jag haft befogenheten hade du blivit diagnoserad "hopplöst fall" och "allvarliga psykiska problem" för länge sedan! du är så patetisk som tror att du kan betee dig som om du bodde i  typ iran eller nått annat mansdominerat land och kan göra hur som helst! nene, you cant have me..
fast det har du iof aldrig kunnat!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback